میفر هتل

MAYFAIR

معرفی و تصاویر

هتل میفر دارای موقعیتی مناسب و عالی  در دبی است که دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری و میراث این شهر را فراهم می کند.  هتل میفر دبی، در مرکز شهر و در منطقه دیره قرار گرفته و در نزدیکی برج ساعت برجسته دبی، اقامتی ماندگار و راحت را با امکانات آسایشی مدرن و مهمان نوازی گرم فراهم می کند. از این هتل به راحتی می توانید به مرکز خرید الغریر، هاربر قدیمی، و پارک هیجان انگیز واندرلند با زمین های گلف کانال دبی بروید. در ادامه امکانات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های دبی و چگونگی رسیدن به آن مکان ها را با جزئیات توضیح می دهیم. 

خدمات رفاهی هتل میفر دبی

اینترنت وای فای رایگان در فضای عمومی هتل قابل دسترسی است. خدمات نگهبانی، خدمات خشکشویی و نظافت با هزینه جداگانه، صندوق امانات و فضایی برای افراد سیگاری از خدمات رفاهی هتل، می باشد. خدمات اتاق ها شبانه روزی ارائه می شوند. آسانسور رفت و آمد بین طبقات را برایتان راحت تر می کند و ورود حیوانات به این هتل ممنوع است. اگر با خانواده سفر می کنید، اتاق های خانوادگی و خدمات نگهداری از کودکان مهیا خواهد بود.
خدمات حمل و نقل و ترانسفر فرودگاهی در اختیارتان قرار می گیرد همچنان که دسترسی به پارکینگ، برای مهمانانی که ماشین و گواهینامه بین المللی دارند، فراهم خواهد بود. ورود به هتل میفر دبی، از ساعت ۲ بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت ۱۲ ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

کارکنان هتل به زبان های عربی، هندی و انگلیسی صحبت می کنند. برای شمایی که به خاطر شغل و تجارتتان به دبی سفر می کنید، اتاق های ملاقات و مرکز تجاری، با امکانات فکس و فتوکپی با پرداخت هزینه جداگانه فراهم شده است.
 

  امکانات تفریحی هتل میفر دبی

شما مهمانان، از امکانات تفریحی هتل سودمند خواهید بود که شامل یک استخر شنا در فضای باز و سالن بدنسازی با تجهیزات کامل است. دو رستوران، یک استراحتگاه و کافه در کنار استخر غذاهای سبک، انواع غذاهای غربی، خاورمیانه و هندی را تهیه می کنند. در حالی که امکانات تفریحی دیگر هتل شامل سونا، جکوزی و باشگاه شبانه است.

استخر شنای روی پشت بام نمایی باز از منطقه دیره به نمایش می گذارد. زمین گلفی به مساحت ۳ کیلومتر در اختیار هتل قرار دارد که با پرداخت هزینه جداگانه می توان از آن استفاده کرد. گشت های درون شهری را از میز راهنمای گردشگری بخواهید

امکانات اتاق های هتل

اقامت در ۱۳۲ اتاق و سوئیت هتل با تمام امکانات ارائه شده، بهترین ها را برایتان فراهم می کند. تمام مبلمان ارائه شده، هنرها و منسوجات  به سبک عربی و سفارشی هستند و امکانات مدرن مورد نیاز در هر اتاق برای راحتی شما مهمانان قرار داده شده است. کف فضاها فرش شده است. کمد و میز مطالعه به همراه صندوق امانات، امکانات اتوکشی و تلفن جزو این امکانات است.

یک تخت بلند اضافه و در ورودی خصوصی برای هر اتاق در نظر گرفته شده است. اتاق های مرتبط و فضای نشیمن مجزا از امکانات بعضی از اتاق های هتل میفر دبی است. می توانید از خدمات بیدار کردن مهمان ها هم استفاده کنید. خیالتان از بابت صدا راحت باشد چرا که دیوار ها ضد صدا هستند و سکوت مطلق را برایتان فراهم می کنند.

  
انواع اتاق های هتل میفر دبی

  • اتاق دابل: با مساحت ۳۰ مترمربع است که نمایی رو به شهر و دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره دارد.
  • اتاق سینگل: با مساحت ۳۰ مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت یک نفره دارد.
  • اتاق تریپل: با مساحت ۳۰ مترمربع است که نمایی رو به شهر و سه تخت یک نفره دارد.
  • سوئیت با تراس: با مساحت ۴۰ مترمربع است که یک تخت دو نفره بزرگ کینگ دارد.

  
فاصله تا جاذبه های معروف شهر دبی

  • فاصله تاایستگاه مترو الرقه: ۳۰۰ متر است که با ماشین ۱ دقیقه راه خواهد بود. پیاده حدود ۴ دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تاایستگاه مترو دیره سیتی سنتر: ۹۶۰ متر است که با ماشین ۵ دقیقه راه خواهد بود. پیاده حدود ۱۶ دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تابندر باتیکس دبی: ۸۰۰ متر است که با ماشین ۳ دقیقه راه خواهد بود. . پیاده حدود ۳۸ دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس حدود ۲۲ دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تامرکز خرید الغریر: ۱ کیلومتر است که با ماشین ۵ دقیقه راه خواهد بود. پیاده حدود ۲۰ دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تاایستگاه مترو صلاح الدین: ۱.۱ کیلومتر است که با ماشین ۸ دقیقه راه خواهد بود. پیاده حدود ۲۳ دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تاایستگاه مترو میدان یونیون: ۱.۱ کیلومتر است که با ماشین ۸ دقیقه راه خواهد بود. پیاده حدود ۲۳ دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تابور دبی ابرا داک( بازار قدیم دبی):۱ کیلومتر است که با ماشین ۲۰ دقیقه راه خواهد بود. پیاده حدود ۲۰ دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تاپل معلق دبی: ۱.۳ کیلومتر است که با ماشین ۱۰ دقیقه راه خواهد بود. اگر می خواهید با اتوبوس خط ۵۳ بروید، در حدود ۱۸ دقیقه طول خواهد کشید. پیاده ۳۰ دقیقه ای به این پل خواهید رسید.
  • فاصله تامرکز خرید برج های دوقلو: ۱.۶ کیلومتر است که با ماشین ۱۱ دقیقه راه خواهد بود. پیاده حدود ۲۵ دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس و خط ۵۳ یا MRed بروید، در حدود ۱۸ دقیقه طول خواهد کشید.
  • فاصله تامسجد بزرگ: ۲.۷ کیلومتر است که اگر با ماشین بروید ۱۷ دقیقه و اگر با اتوبوس بروید، ۳۵ دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تابازار پارچه: ۸ کیلومتر است که با ماشین ۳۰ دقیقه راه خواهد بود. اگر می خواهید با اتوبوس و خط MGrn و MRed بروید، حدود ۳۰ دقیقه طول خواهد کشید.
  • فاصله تادبی گاردن گلو: ۴.۵ کیلومتر است که با ماشین ۱۰ دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تامرکز خرید آل بوستان: ۴.۸ کیلومتر است که با ماشین ۱۵ دقیقه راه خواهد بود.
  • فاصله تامرکز خرید جمیرا پلازا: ۷ کیلومتر است که با ماشین ۱۹ دقیقه راه خواهد بود. با اتوبوس و خط X28 حدود ۴۷ دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تامرکز خرید سیتی واک: ۸.۵ کیلومتر است که با ماشین ۱۹ دقیقه راه خواهد بود. با اتوبوس و خط MRed حدود ۵۰ دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تابالای برج خلیفه دبی : ۸.۶ کیلومتر است که با ماشین ۲۰ دقیقه راه خواهد بود. با اتوبوس و خط MRed حدود ۳۷ دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه دبی : ۴.۶ کیلومتر است که با ماشین ۱۱ دقیقه راه خواهد بود. اگر می خواهید با اتوبوس و خط ۱۱A، ۶۴A و C01، بروید این زمان ۱۲ دقیقه طول خواهد کشید.
  • فاصله تا فرودگاه شارجه ۲۱.۱ کیلومتر است که با ماشین ۳۰ دقیقه راه خواهد بود. این جاده نیاز به پرداخت عوارض دارد.

 

موقعیت هتل میفر دبی

آدرس هتل:امارات متحده عربی، دبی، ریگا البوستان، خیابان ۴۲A

‎ Street # 42A,Rigga Al Buteen – Dubai – United Arab Emirates.

 

مشخصات